- Vandaag Het vandaag een week en 5 dagen geleden dat ik mijn eerste chemo heb gehad. Er is zo veel veranderd in de tussentijd; zo heb ik een goeie 3 weken geleden gedag gezegd tegen mijn lange manen. Ik mis ze vandaag heel erg. Voel me een lelijk jongetje met mijn korte haar. Ik heb mijn dag niet. Dat kan. Heeft iedereen wel eens. Maar vandaag was echt niet mijn dag. Ik ben al een paar dagen slap en lusteloos, liefst lig ik de hele dag onder een dekentje. Onder een dekentje ben ik namelijk veilig. Kinderlijke gedachte he? De lusteloosheid en vooral gebrek aan energie is denk ik mijn ‘dip’. Ik werd al gewaarschuwd voor de dip-periode die een week na de chemo plaatsvind, de dip heeft vooral te maken met mijn bloedwaarden. Die kunnen dus kelderen tijdens deze dip. Maar ze kunnen daarna ook wel weer redelijk herstellen. Moet ook wel, want de volgende gifslang staan al gepland. Vandaag zou ik om 9.40 een vruchtwaterpunctie hebben. Ja heus. Kanker was niet e...