- Hallo lief klein
wondertje.
Vandaag ben je 12
weken en 5 dagen oud. Ik zeg oud, omdat onze dagen weken lijken te duren. Maar
eigenlijk ben je nog heel jong. Te jong om nu te kunnen overleven.
Ik hou zo veel van je.
Nu al. Of misschien juist nu. Omdat ik weet dat je nooit levend geboren gaat
worden. Het doet me zoveel pijn, omdat ik weet dat niet alleen mij maar ook jou
zoveel ellende staat te wachten de komende tijd. Nu zit je nog veilig…
Ik probeer jou zo lang
mogelijk veilig in mijn buik te houden, maar het is ook dubbel, je hebt mijn
leven gered, maar brengt nu ook mijn veiligheid in gevaar. Je maakt alles zo
veel moeilijker, net je moeder :)
Ik heb je nu ‘al’ drie
keer gezien op de echo, en een keer je hartje gehoord. Je bestaat echt! Ik
droom ook over je, alleen je hebt nog geen gezichtje. De laatste keer zwaaide
je naar me, toen ben ik heel veel van je gaan houden. En niet alleen ik, Rick
was verkocht toen hij jouw hartslag hoorde. Wij houden van je. Voor altijd.
Ik klink nu best als
een complete geschifte, maar jij bent special. Ons wondertje. Zonder jou waren
dingen misschien nog veel erger dan dat ze nu zijn. Zonder jou had ik nooit
geweten hoe graag ik eigenlijk moeder wil worden. Zonder jou was alles nu zo
anders.
Ik ga jou nooit
vergeten – hoe graag ik deze ellende ook zou willen vergeten!
-♡
BeantwoordenVerwijderen